منتدى رابطه جامعه المنصوره
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى رابطه جامعه المنصوره

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lost in your world
نائب المدير العام
lost in your world

العمل/الترفيه : وانتو مالكو
المزاج : مش ليكو دعوه
المهنه : سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Studen10

سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Empty
مُساهمةموضوع: سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت   سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 8:42 pm

اسئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرتى

1- بتكلم بنات ع النت ولا؟

2- عندك كام ميل بنت؟

3- وايه حدود علاقتك بيهم؟

4-ويا ترى طلبت تشوف صورة بنت قبل كده على النت ؟

5- ايه وجهه نظرك في البنات اللي بتكلم ع النت؟

6- هل حبيت او اعجبت ببنت من ع النت ؟

7-وترضي ان اختك تكلم ولاد ع النت ولا ؟ وليه؟

8- رد فعلك لو لقيت اختك بتكلم ولد ع ميل ؟ وليه؟

9- وترضي ان اختك تحب واحد من ع النت ؟ وليه؟

10- وهل ترضى اختك توري صورتها لولد على النت كصداقة محترمة ؟

11-تفتكر لية البنت لما بتكلم الولد على الميل بتعتبره زى اخواها لكن هو بيفرق بينها وبين اخته ؟

12-هل بتاخد الانطباع على شخصية البنت من شكلها وطريقه لبسها؟

13- اكتر حاجه بتلفت نظرك لاي بنت؟

14- امتي تقول ع البنت انها مش محترمه؟

15-ولما تشوف بنت لابسها محترم وماشية في الشارع في حالها واتعاكست هل هتدخل ولا هتقول وانا مالي ؟

16-هل عاكست قبل كده ؟؟ ولو كنت عاكست مش بتتخيل اللي بتعاكسها دي مكان ممتك او اختك او حبيبتك او مراتك

17-ولو لقيت رقم ولد على موبيل اختك هيبقى ايه تصرفك ؟ هتقول لها انك دورت وراها ولا هتكلمه ولا هتسالها بهدوء ؟ ولا هتقول لاهلك؟

18-لو عرفت ان صحبك بيحب اختك هيبقى ايه رد فعلك ؟ مع ان حبه ليها محترم وكويس؟

19- ممكن هل ممكن تدخل صحابك البيت ولا مدام في ممتك واختك مترضاش ؟ وهل ده عدم ثقة ؟

20- عايزة اعرف رد فعلك لو كنت ماشي مع حبيبتك ولقيت اختك ماشية مع واحد ماشية رومانسية هيكون رد فعلك ايه مع العلم ان معاك حبيبتك ؟

21- عمرك طلبت من بنت رقم موبايلها ؟ او اتعلقت بيها يعنى لدرجه انك تطلب رقم موبايلها ؟

22-- قولي رأيك في البنت عموما ؟

23-انت ممكن تمسك بنت من اديها اللى بتوجعها وتهددها مثلا؟؟

24-لو كنت بتحب وحدة واتجوزتها واكتشفت انها كانت متجوزة فى السر هتعمل اييييييه؟؟؟؟؟؟؟

25_لو انت بتحب وحده وصحبك بيحبها هل هتسبها لصحبك ولا لاء؟؟؟؟ولا هتشوف هى بتحب مين ؟؟؟؟ولو هى بتحبك هل تسبها عشان صحبك ولا هتكمل ؟؟؟؟؟؟

26_اتسليت بكام بنت قبل كدة يعنى قلتلها بحبك وانت مكنش بتحبها كنت بضيع وقت؟؟؟؟؟؟

27_لو انت روميو تختار مين تبقى جوليت ؟؟؟؟؟؟؟

28_ايه اللى يخليك تهدد بنت انت كنت بتكلمها ميل او فون ؟؟؟؟؟

29_ايه اللى ممكن يخليك تغير فكرتك عن بنت انت كنت بتكلمها؟؟؟؟؟

30- وعايزين نعرف بقي اكتر سؤال مش عاجبك ومكنتش عايز ترد عليه هو ايه ؟

31- كذبت فى كام سؤال يا دنجوان؟؟؟

32- ايه رايك فى الموضوع بصراحه؟؟
medo ghazy

العمل/الترفيه : طالب هندسة بجامعة المنصورة

سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Empty
مُساهمةموضوع: رد: سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت   سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 2:25 am

السلام عليكم
medo ghazy انا
eng shalashovicانا على فكرة فى هندسة مع
بس انا مبحبش ابضن على اى حد...لان الانسان بتبان طباعه و بتكون واحدة فى اى مكان
وكمان مبحبش اشتم فى حد
على فكرة انا برده بكتب شعر و قصص
و انشاء الله هشارك و ارجوكى اسمع ردك عليه
لان سعادتك مشرفة المنتدى و يهمنى رأيك
و

عامة انا سعيد انى اول مرة هشارك فى المنتدى بجد
ارجع بقى للموضوع الاصلى..........
الموضوع جميل ...و حقيقى بيناقش مشكلة كبيرة فى عصرنا الحالى
مشكلة الشباب اللى داخل الكلية عشان يعيش حياته
و يتسلى ببنات الناس
الحقيقة بيعجبنى شعرك جدا....و موضوعاتك هامة و جميلة
drbigmeko

العمل/الترفيه : سبيد صيدلاوى
المزاج : رومانتك
المهنه : سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Pharma10

مُساهمةموضوع: رد: سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت   سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 03, 2008 9:19 pm

هاى أميرة ـأنا مكو و كمان دخلت المنتدى علشان بس كنت عاوز أأولك إن أحمد علاء اللى هو medo_ghazy
وعلى فكرة بأة أمين الإتحاد بتاع هندسة و مشرف على قسم الشعر كمان دا لو حابه تعرفى رأيه فى الشعر
إبإى أولى و إحنا نساعدك فى الإشتراك فى قسم الشعر فى الإتحاد
و شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
http://www.drbigmeko.zoomshare.com
lost in your world
نائب المدير العام
lost in your world

العمل/الترفيه : وانتو مالكو
المزاج : مش ليكو دعوه
المهنه : سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Studen10

مُساهمةموضوع: رد: سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت   سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 03, 2008 9:45 pm

اه مرسي علي الرد كتير بس واللله كويس يعني هو شعره حلو بس علي فكرة حضرتك بتوجه الكلام لمين واميرة دي مش اعرفها ولو مفكر انها انا فا مش انا

سئله رخمه للرجال فقط .....اما بالنسبه للبنات فا اعملى نفسك راجل وجاوبى ده لو قدرت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-